Loading...

Letní firemní dovolená 31.7. - 8.7. 2024

22.07.2024 07:03

Informace pro zákazníky o plánované firemní dovolené a omezeném provozu e-shopu v termínu od středy 31.7. do čtvrtka 8.7. 2024.

Informace pro zákazníky o plánované firemní dovolené a omezeném provozu e-shopu v termínu od středy 31.7. do čtvrtka 8.7. 2024.

Vážené zákaznice a vážení zákazníci,

od středy 31. července do čtvrtka 8. srpna 2024 bude provoz e-shopu omezen z důvodu firemní dovolené.

Během této doby nebudeme zpracovávat objednávky, reklamace ani jiné požadavky. Zákaznická podpora bude dostupná pouze na e-mailu, kde na vaše dotazy odpovíme alespoň jednou denně. Pokud plánujete nákup na našem e-shopu, prosíme, vytvořte objednávku včas před tímto termínem, abychom vám mohli zboží doručit rychle, jak je u nás obvyklé.

Poslední expedice objednávek bude probíhat v úterý 30. července 2024 do 15:00. Všechny objednávky a další požadavky přijaté po tomto datu budou postupně zpracovány po našem návratu.

Děkujeme za vaše pochopení a trpělivost. Budeme se na vás těšit! ❤️

Tým e-shopu iMore.cz

Slevový kód jako malé poděkování za trpělivost

Jako poděkování za vaši trpělivost během naší dovolené můžete využít slevový kód LÉTO2024 se slevou 7 %. Kód bude platný od úterý 30. července 16:00 do středy 8. srpna 2024 do 13:00 pro všechny objednávky. Kód se zadává v nákupním košíku při dokončování objednávky, kde zvolíte možnost "Mám slevový kupón a chci ho uplatnit," čímž si zobrazíte pole pro zadání tohoto kódu.

Časté otázky

Kdy bude má objednávka doručena?

Vaše objednávky budeme vyřizovat denně až do úterý 30. července 2024 do 15:00. Objednávky vytvořené nebo zaplacené po tomto termínu budeme postupně vyřizovat po našem návratu od čtvrtka 8. srpna 2024. Od pátku 9. srpna 2024 již plánujeme návrat ke standardnímu vyřizování objednávek obvykle už v den jejich přijetí. Většina našich objednávek je doručována následující pracovní den po odeslání. V případě, že nebudeme schopni objednávku vyřídit do 1-3 pracovních dnů od konce naší firemní dovolené, vás samozřejmě informujeme.

Potřebuji vyměnit, vrátit nebo reklamovat zboží. Jak to vyřešit?

V období firemní dovolené bude bohužel omezeno i vyřizování těchto požadavků. Pro co nejrychlejší vyřízení těchto požadavků doporučujeme zaslat je tak, aby nám byly doručeny před termínem firemní dovolené nebo až po něm, jelikož nebudeme schopni přebírat zásilky ani je vyzvedávat z výdejních míst. Buďte však bez obav, lhůty pro uplatnění práv budou automaticky prodlouženy a po našem návratu vše vyřídíme k vaší spokojenosti co nejrychleji to půjde.

Lze se s někým poradit i během omezeného provozu?

Ano, zákaznická podpora bude v omezené míře dostupná na e-mailu, kde vám budeme pravidelně odpovídat na vaše otázky podle možností, alespoň jednou denně. Plné obnovení zákaznické podpory plánujeme opět od pátku 9. srpna 2024.