Informace o produktu
CST 9,5x2,50 bezdušová pneumatika pro NIU KQI 3 a další
CST Bezdušová pneumatika o rozměru 9,5x2,50 představuje kvalitní a odolnou pneumatiku pro motokáry, elektrokoloběžky, mopedy, hoverboardy, kočárky a další vozidla s tímto rozměrem pneumatik. Ačkoliv je pneumatika typu TUBELESS / bezdušové, můžete ji bez obav použít i jako plášť v kombinaci s duší díky relativně hladkému porvchu na vnitřní straně.
Konkrétně tato pneumatika C-9368-3 nabízí zajímavý silniční vzorek. Vyrobena je z kvalitní gumové směsi, která v kombinaci s důmyslným vzorkem zajišťuje velmi dobré jízdní vlastnosti, spolehlivý záběr a efektivní odvod vody, zejména na zpevněných cestách, jako jsou silnice a cyklostezky. Hloubka dezénu je přibližně 3mm.
Pneumatika vyrobena z odolné gumové směsi, která poskytuje nejen vysokou odolnost a dlouhý nájezd, ale také spolehlivé jízdní vlastnosti. Pneumatika je taktéž kvalitně zpracovaná. Směs je také přizpůsobana náročnému použití u elektrických koloběžek, motokár a dalších.
Jelikož jde o TUBELESS / bezdušovou pneumatiku, není nutné ji doplnit o duši, ale je stále třeba udržovat potřebný tlak a pneumatiku hustit. Pneumatiku však lze také použít s duší, pokud nemáte ráfek opatřený vhodným ventilkem.
Maximální zátěž činí 75kg (165 liber) při huštění na 340kPa (50psi / 3,4baru) za studena.
PLY rating této pneumatiky pneumatiky je vlemi dobrý. Jeho hodnota je 4. Tento údaj se používá pro popis síly nebo odolnosti pneumatiky. Znamená to počet vrstev materiálu, ze kterých je pneumatika vyrobena. Čím vyšší je počet vrstev (tj. vyšší PLY rating), tím větší je obvykle odolnost pneumatiky proti poškození.
Pneumatika je určena pro standardní ráfky 1,7.
Na pneumatice naleznete tyto další údaje: Made in China, Tubeless, C-9368-3, vyznačení směru otáčení: ROTATION, vyznačení bezpečné míry opotřebení ΔT.W.I., vyrobeno z nylonu.
Před nákupem si ověřte uvedené metrické rozměry z důvodu různých typů ráfků apod. Alternativní zápis velikosti pneumatiky zahrnuje různé varianty, jako 9,5x2,50, 9,5 x 2,50, 9,5x2,5, 9,5 x 2,5, 9 1/2 x 2 1/2, 9,5*2,50, 9,5 * 2,50, 9,5*2,5, 9,5 * 2,5, 9 1/2 * 2 1/2, 9.5x2.50. 9.5 x 2.50. 9.5x2.5. 9.5 x 2.5. 9 1/2 x 2 1/2. 9.5*2.50. 9.5 * 2.50. 9.5*2.5. 9.5 * 2.5. 9 1/2 * 2 1/2, ...
Přibližné rozměry a další parametry pneumatiky ve výrobním stavu
- šířka pneumatiky: 70mm
- výška pneumatiky: 36mm
- šířka pneumatiky u ráfku: 56-57mm
- šířka vstupu pro duši 46mm
- vnější průměr pneumatiky: 226mm
- vnitřní průměr pneumatiky: 154mm
- vnitřní průměr včetně hrany ráfku: 172mm
- hmotnost pneumatiky: 575g
- typ pneumatiky: TUBELESS (bezdušová), ale lze použít i v režimu s duší
- doporučená maximální rychlost: 25km/h
- doporučená maximální zátěž: 75kg / 165liber
- doporučené hustění: 340kPa / 50PSI / 3,4baru za studena
- tloušťka: 7,2mm
- index odolnosti (PLY RATING): 4 (odolnější)
- ráfek: 1,7
Poznámka: Rozměry jsou zjištěny amatérským měřením. Berte prosím na vědomí, že se rozměr pneumatiky po montáží nebo nahuštění může od výrobních parametrů lišit.
Kompatibilita
Tato pneumatika je vhodná pro řadu elektrických koloběžek a ráfků s uvedeným rozměrem pneumatik. Vhodná je například pro NIU KQI 3 apod.
Další informace o velikosti pneumatiky
Zápis "9,5x2,5" na pneumatice se vztahuje k jejím rozměrům, konkrétně k jejímu průměru a šířce. Tento zápis můžete číst následovně:
- "9,5" je vnější průměr pneumatiky v palcích.
- "2,5" je šířka pneumatiky v palcích.
Balení produktu
Produkt je bez produktového obalu. Pneu je pouze označena identifikačním štítkem.
Uvnitř balení najdete
1x CST 9,5x2,50 bezdušová pneumatika pro NIU KQI 3 a další
Stručný návod k použití
Slouží jako přímá náhrada původního dílu. Montáž může vyžadovat speciální nářadí nebo stroj a vyšší míru zručnosti. V případě, že si nevíte rady s montáží, doporučujeme ji přenechat profesionálům. Při montáži dbejte na to, aby se penumatika po nasazení otáčela ve vyznačeném směru. Pokud není směr otáčení vyznačen, orientujte se podle šípovitého tvaru vzorku. Některé typy vzorků jsou vhodné pro otáčení v obou směrech. Upozornění: Neodbornou montáží může dojít k poškození pneumatiky, koloběžky (nebo jiného stroje) a úrazu.